-
VIKING KONTROLL AS:
Takstmann
-
NAF Senter Dal:
Teknisk leder / Arbeidende formann
-
Hedin Performance Cars:
Mekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Otta
-
Keyloop AS:
Area Sales Manager, Norway
-
Volmax AS:
Oppretter / karosserimedarbeider
-
Volmax AS:
Påbygger
-
Auto-skade AS:
Kundemottaker og takstansvarlig
-
Autovia AS:
Verksmester / kundemottaker
-
Bilia Insignia:
Salgssjef, Insignia
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør
-
Pongo AS:
Konsernsjef
-
Bilia X:
Salgsdirektør, Xpeng
-
Tjølling Drift AS:
Teknisk sjef
-
Albjerk Bil Drammen:
Daglig leder
-
Albjerk Bil Drammen:
Servicemarkedsleder
-
Albjerk Bil Drammen:
Tekniker
-
Rental Group Mobility AS:
Key Account Manager
-
Werksta Norge:
Verkstedleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Deleselger og Lærling
-
Werksta Norge:
Senior Business Controller
-
Toyota Buskerud:
Salgskonsulent næring
-
Birger N. Haug Oslo:
Driftsleder Delelager
-
Bulder Verksted AS:
Mekaniker lette kjøretøy
-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
Ariya fra pol til pol
Nissan-duo nådde Sydpolen
Etter å ha tilbakelagt nesten 30.000 kilometer kunne det britiske paret, Chris og Julie Ramsey, plante flagget på Sydpolen.
Den lange reisen som startet på den magnetiske Nordpolen (der den befant seg i 1823), første dem gjennom de amerikanske kontinentene før de forsiktig krysset det mest avsidesliggende kontinentet på planeten for å nå frem til Sydpolen.
Over lange avstander og utfordrende off-road terreng har ekspedisjonsbilen, en Nissan Ariya med e-4ORCE firehjulsdrift, bestått de tøffeste testene ved ekstreme temperaturer og i store høyder.
Bilen er en fabrikkstandard Ariya uten endringer i drivverk eller batteri, men har blitt modifisert av spesialistene hos Arctic Trucks for å tilpasse de store 39-tommers BF Goodrich-dekkene.
Ideen om turen dukket opp allerede i 2017, så planleggingen har vært grundig.
– Jeg kan ikke tro at vi er på Sydpolen. Etter så mange års planlegging føles det helt uvirkelig, sa Chris da mååålet var nådd.
– Jeg har alltid hatt full tillit til de fantastiske egenskapene til elektriske kjøretøy, og jeg visste at vår Ariya ville takle den strabasiøse reisen. Men det har vært langt tøffere enn jeg hadde forventet.
– På vegne av alle hos Nissan gratulerer vi med fullført ekspedisjon. Vi setter stor pris på deres innsats og evne til å utfordre oss. Det har vært en ekstraordinær reise og vi i Nissan er stolte av hva dere har fått til, kvitterte Allyson Witherspoon, Corporate Vice President, Nissan Global Marketing.