-
VIKING KONTROLL AS:
Takstmann
-
NAF Senter Dal:
Teknisk leder / Arbeidende formann
-
Hedin Performance Cars:
Mekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Otta
-
Keyloop AS:
Area Sales Manager, Norway
-
Volmax AS:
Oppretter / karosserimedarbeider
-
Volmax AS:
Påbygger
-
Auto-skade AS:
Kundemottaker og takstansvarlig
-
Autovia AS:
Verksmester / kundemottaker
-
Bilia Insignia:
Salgssjef, Insignia
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør
-
Pongo AS:
Konsernsjef
-
Bilia X:
Salgsdirektør, Xpeng
-
Tjølling Drift AS:
Teknisk sjef
-
Albjerk Bil Drammen:
Daglig leder
-
Albjerk Bil Drammen:
Servicemarkedsleder
-
Albjerk Bil Drammen:
Tekniker
-
Rental Group Mobility AS:
Key Account Manager
-
Werksta Norge:
Verkstedleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Deleselger og Lærling
-
Werksta Norge:
Senior Business Controller
-
Toyota Buskerud:
Salgskonsulent næring
-
Birger N. Haug Oslo:
Driftsleder Delelager
-
Bulder Verksted AS:
Mekaniker lette kjøretøy
-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
Spionbilder
Nismo spriter opp Ariya
Nissan er i ferd med å utvikle en potent versjon av Ariya. Den jobben overlater de til spesialistene hos Nismo – Nissans svar på BMW M.
Disse bildene ble tatt da en delegasjon fra Nissans sportslige divisjon nylig testet på Nürburgring. Med seg hadde de en spesialutgave av Ariya med sportslige detaljer.
Den skiller seg fra standardversjonen gjennom revidert front og hekk med en lavthengende leppe, sideskjørt, hekkspoiler samt diffuser. Dessuten har den kraftigere bremser og Michelin Pilot Sport-dekk.
Som benchmark hadde teamet med seg en standard Ariya samt GT-versjonen av Kia EV6 med hele 585 hestekrefter.
Det er et par år siden racing- og tuningdivisjonen Nismo fortalte at de i fremtiden også vil behandle Nissans stadig økende elbilflåte, men dette er første gang denne bilen er observert under testing. Tidligere har de lekt seg med spesialutgaver av Leaf, inkludert et par racingversjoner.
Nå vet vi ikke om det bare dreier seg om styling, men Nismo har tradisjon for også å by på ekstra effekt. Og i tilfelle Ariya er det mye å gå på – dagens toppmodell har 388 hk og maks dreiemoment på 600 Nm, så de har en betydelig jobb foran seg om de skal tette gapet opp til Kia EV6 GT.